środa, 9 września 2015

Mój ślub;)

Witajcie kochani po dłuższej przerwie spowodowane to było ważnym dniem w moim życiu czyli ślubem który odbył się 29.08.2015r 
Mam dla was porcję zdjęć które wstępnie mam niestety na zdjęcia od fotografa muszę poczekać jakieś 2 tyg. no cóż wszystko co piękne szybko się kończy tak jak i ślub całe wesele szybko zleciało nawet nie wiadomo kiedy ale bez niespodzianek się nie obyło np 7 ciężarówek z pracy męża które jechały w kolumnie i  prowadziły całą resztę samochodów do mnie do kościoła i do domu weselnego przez całe miasto super zaskoczenie;) wszystko zobaczycie na zdjęciach.
Nie będę opisywać jak wyglądaliśmy sami oceńcie po zdjęciach zapraszam do oglądania buziaki i do następnego postu już teraz postaram się być regularnie.



















7 komentarzy:

  1. Gratulacje ! pięknie wyglądaliście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! ♥

    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie wyglądałaś :)
    gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudownie sie prezentujecie <3 Wszystkiego dobrego dla was :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna Panna Młoda ! ;) duuuuuzo szczęścia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulację i dużo dużo miłości!
    piękna *__*


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna z was para! ;) też nie dawno brałam ślub, mega fajne przeżycie!! takich emocji chyba nigdy nie będę miała, oczywiście pozytywnych ;)

    zapraszam
    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń