środa, 4 listopada 2015

Jesienny look


Dziś mam dla was zestaw z kurtką którą kupiłam pod koniec sierpnia zawsze mi takiej w szafie brakowało fajna niezbyt gruba kurtka świetnie nadaję się na chłodniejsze ale nie za zimne dni nie wiem jak u was ale u mnie pogoda jest świetna mamy już listopad a na dworze w dzień temperatura osiąga 10-12stopni.
Co do zestawu jest to zwyklaczek spodnie sweter pastelowy w róże siwa kurtka beżowe botki dla ożywienia neonowa apaszka czarna torebka i oczywiście futrzaczki które ostatnio zakupiłam w 3 kolorach jest to fajny dodatek i polecam na dziś to tyle buziaki.






















5 komentarzy:

  1. Pomponiki przy torebce wyglądają uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka mega, sama mam taką tylko w innym kolorze i to mój ulubieniec na jesienne dni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię połączenie różu i szarości:) super zestaw! mam taką samą czapę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kurteczka :)
    Bąbelki przy torebce są mega :)

    OdpowiedzUsuń