wtorek, 24 listopada 2015

Zimowo;)


Hej jak wynika z tytułu posta mam chwilowy smak zimy ciekawe jak długo gdy rano wstałam to tak się ucieszyłam jak zobaczyłam za oknem że jest wszędzie biało od razu wiedziałam że pójdę zrobić fotki.
Zestaw jest prosty bo w sumie takie lubię najbardziej połączenie czerni z szarością bardzo mi się spodobała czarny płaszczyk i śniegowce połączyłam z szarymi spodniami czapką '' skarpetką" oraz kominem z frędzlami.
 Zapraszam was również na mój instagram TU
























5 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, super masz te buty! :)
    bardzo mi się podoba całość <3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jeszcze nie było aż tak biało, jednak czekam z niecierpliwością :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look, prosto, ale bardzo fajnie wszystko dobrane. Myślałam, że jeansy są białe :). Obserwuję i zapraszam do siebie
    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń