sobota, 21 listopada 2015

Pink coat


Witajcie kochani jak tam wytrzymujecie tą wstrętną pogodę bo ja już jej nie mogę nawet nie można normalnie zdjęć zrobić bo ciągle pada no ale cóż zrobić.
Przejdźmy do zestawu połączyłam czarną spódnicę typu fluffy modne są teraz tego typu sweterki ale ja założyłam zwykły pastelowy w róże do tego różowy płaszczyk a w odcieniach carmelu buty i torebkę i zapomniałabym wam powiedzieć o pastelowym szaliku w kratkę kosztował 15zł i był to super zakup;)
 Na dziś kończę mam nadzieję że się wam spodoba buziaki i do następnego;)
















2 komentarze:

  1. kolor płaszcza na pewno rozpogodzi tą smutną jesień
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się Twój płaszczyk ;)
    Ja również obserwuję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń