poniedziałek, 16 listopada 2015

Granatowa parka & sklep dresslink.com


Witajcie dziś mam post złożony z dwóch części jedną jest tzw. lista życzeń ze sklepu www.dresslink.com pokaże wam rzeczy które wybrałam i które mi się spodobały mam nadzieję że i wam się spodobają i poklikacie troszkę.
Druga część postu to zestaw z granatową parką którą kupiłam w sklepie tu i szczerze mogę wam ją polecić bo jest świetna i zapraszam do oglądania dużej ilości zdjęć;)




                                         
                                              klik                                                                              klik

                                       
                                        klik                                                                                klik

                                                klik                                                                        klik
                                       
                                                   klik                                                                                klik






















2 komentarze:

  1. śliczna kurteczka :) i jak ładnie wykończona od spodu :) krateczka pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń