sobota, 30 maja 2015

DIY + mała Mi




Witam was kochani dzisiaj chciałabym wam pokazać mój ostatni zakup jakim było kupienie bluzki z fajnym napisem bluzka jest związana z bajką Muminki którą kiedyś w dzieciństwie się oglądało i ma na sobie śmieszny napis ''NIE KAŻDY MUSI MNIE LUBIĆ, W KOŃCU NIE KAŻDY MA DOBRY GUST'' nie ma co się dużo rozpisywać każdy z was pewnie spotkał się z osobami zawistnymi, zazdrosnymi i wiecie jak to jest więc przejdźmy do szortów które sama zrobiłam były to zwykłe spodnie w których już nie chodziłam więc postanowiłam je obciąć lekko wystrzępić i dodać ćwieki w kolorze srebra. Cały zestaw składa się z czarnej bluzki szortów i białych trampek myślę że wyszedł fajny luźny zestaw ja zapraszam was do zdjęć trochę ich jest i miłej niedzieli wam życzę buziaczki.

















3 komentarze: