środa, 10 czerwca 2015

Mint


Witajcie kochani w nowym pościaku ''Mint'' nazwa ta pochodzi od spodni w kolorze mięty i torebki którą kupiłam w biedronce jakiś czas temu ale świetnie się sprawdza. Ostatnio mam niestety coraz mniej czasu a jest to związane z przygotowaniami do ślubu ale mam nadzieję że nie zaważy to na blogu i będę tu jak dotychczas zobaczymy jak to wyjdzie w trakcie. Co do stylizacji jest ona bardziej elegancka miętowe spodnie połączyłam z białą bluzką częściowo koronkową wiązaną w tali do tego czółenka nude i miętowa torebka, miałam w planach fajne zdjęcia ale okazało się że na działce jest straszny wiatr i wyszło jak wyszło jak to się mówi włosy potargał wiatr;) ale zapraszam mimo to do oglądania zdjęć i buziaczki;)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz