czwartek, 2 lipca 2015

Na luzie

Witajcie po dłuższej nieobecności ale spowodowane to było moją chorobą i pogodą gdy poczułam się lepiej i chciałam iść zrobić zdjęcia to pogoda się popsuła i tak w kółko. Dziwnie się zaczęło to nasze lato aż złapałam przeziębienie jeszcze mnie troskę męczy kaszel ale ileż można chorować trzeba się zebrać i wstawiać posty.
Dzisiejsza stylizacja zawiera tak troszkę elegancji ale na luzie dobrałam białą bluzkę w ptaszki spódnica z koła i do tego żeby było wygodnie białe trampki. Mam nadzieję że wam się spodoba zapraszam do oglądania zdjęć buziaki:)



















6 komentarzy:

  1. Spódniczka bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna spódnica;) cały zestaw jest świetny, z chęcią bym się tak ubrała:)
    PS. klikniesz w linki w nowym poście? będę mega wdzięczna:*
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka, można wiedzieć gdzie ją kupiłaś?

    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne foty :) Ładna stylizacja :)

    Zapraszam na mojego bloga, zwłaszcza do udziału w rozdaniu :)
    Jeśli zaobserwujesz, to oczywiście się odwdzięczę :D

    OdpowiedzUsuń