czwartek, 9 lipca 2015

Rowerowy raj

Dziś jest post o mojej pasji czyli jazda na rowerze jest to bardzo fajny sport gdzie można połączyć przyjemne z pożytecznym. Dzięki jeździe można wyszczuplić fajnie nogi i co najlepsze szybciej się opalić co zobaczycie na zdjęciach po za tym są  fajne widoki do zobaczenia, ja swoją pasję zaczęłam od niedawna (18.06 z drobną przerwą na chorobę) ale kiedyś w dzieciństwie też dużo jeździłam z rodzicami a dzisiaj sama jeżdżę czasem mama się przyłączy i jeździmy razem. Staram się jeździć 5 6 razy w tygodniu w zależności od pogody i obowiązków ale niedzielę sobie odpuszczam na odpoczynek mój dystans zaczął się od 6 km 452 m starałam się codziennie zwiększać ten dystans raz tak mi się fajnie jechało że przejechałam 17 km 644 m to była moja najdłuższa trasa ale postaram się ją pobić a tak normalnie to robię średnio 12-13 km a w sumie już zrobiłam 127 km 779 m.
Ale się rozpisałam jak nigdy mam nadzieję że post wam się spodoba zapraszam na zdjęcia robione podczas jazdy buziaki i do następnego.


 Mój sprzęt do jazdy;)



















16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wycieczek rowerowych, ja kocham jeździć, ale w ciąży to nie wskazane :(
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię jeździć, ale teraz pogoda nie dopisuje :/

    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Proponowałaś obserwacje, ja już, teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super widoczki :)
    Może wspólna obserwacja?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjęcia :)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, muszę sie wybrać na przejażdżkę :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam jazdę na rowerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już bardzo dawno nie jeździłam na rowerze. Muszę wreszcie nadrobić te zaległości, ale najpierw przymierzyć się do zakupu nowego roweru, bo bez niego ani rusz. Bardzo ładne zdjęcia!
    Blog dodaję do obserwowanych i jeśli spodoba Ci się u mnie to zapraszam do obserwacji :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę roweru!/a
    Co do wzajemnej obserwacji to chętnie. Zaproponowalas, wiec zacznij. :)

    Www.blvckvvhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post, uwielbiam jeździć na rowerze :D
    Pytałaś o wspólna obserwacje, my już ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny rower:) ja często jeździłam ale teraz jakoś czasu nie miałam:D

    OdpowiedzUsuń