wtorek, 18 sierpnia 2015

Dresslink.com

Witajcie ostatnio odezwała się do mnie firma z ofertą współpracy było to bardzo miłe zaskoczenie gdy do mnie napisali ponieważ tego się nie spodziewałam. Gdy odwiedziłam ich stronę okazało się że mają bardzo fajne rzeczy a ja pokażę wam jakie mi się najbardziej spodobały i mam nadzieję że troszkę mi pomożecie i poklikacie będę bardzo wdzięczna może i wam się coś spodoba;)


                     klik                                                klik                                                klik


                           klik                                                klik                                             klik


                      klik                                                    klik                                                 klik

                              klik                                                                                 klik



7 komentarzy:

  1. Poklikalam we wszystko:* powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :) Świetne ciuchy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy mają:) poklikane:)
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te trzecie spodenki ;) ja zamówiłam u nich ostatnio dwa kombinezony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane kochana i oby się udało pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikałam i życze powodzenia :)

    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń