wtorek, 4 sierpnia 2015

Różowy sweterek i szorty



Hej kochani co tam u was bo u mnie znowu przypływ upałów także basen na działce poszedł w ruch można cały dzień tam siedzieć i nie wychodzić. Dziś mam zwyklaczek jasne szorty do tego różowy sweterek w taką siateczkę i sportowe obuwie ponieważ jechałam rowerem i były najwygodniejsze niedaleko mojej działki są duże zalewy ale jakoś przestałam tam jeździć a dzisiaj się wybrałam i stwierdziłam że to fajne miejsce na zdjęcia więc może częściej będę je tam robić zobaczymy;) to tyle na dzisiaj zapraszam do oglądania zdjęć oraz na instagram laskarzewska.ewa














6 komentarzy:

  1. Świetna i luźna stylizacja - takie lubię najbardziej :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny różowy sweterek ;)

    Pozdrawiam
    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) bardzo mi się podobają twoje buty :D
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne szorty i buty :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń