piątek, 14 sierpnia 2015

Miętowa koszula

Witajcie kochani przed weekendem mam nadzieję że jakoś fajnie go zaczynacie spędzać może nad wodą ja nad woda byłam tydzień temu pogoda była super woda również cieplutka dwa dni się wyszaleliśmy ale czas ucieka tak szybko że coraz więcej załatwień przed ślubem cały tydzień praktycznie w biegu ale tak to już jest mam nadzieję że we wrześniu troszkę odpocznę.
Dzisiaj post z prostą stylizacją ubraną spontanicznie nie wiedziałam w co się ubrać i tak jakoś wyszło więc postanowiłam cyknąć parę fotek założyłam koszulę koloru miętowego z dodatkiem delikatnej koronki do tego zwiewna spódnica która w sam raz nadaje się na taką pogodę ale jak by nie było to mamy lato więc trzeba korzystać więc ja zapraszam do oglądania zdjęć możecie mi pisać w komentarzach jak spędzacie te gorące dni chętnie poczytam;)
















5 komentarzy: